Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΟΥ, ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ!

Περιουσία μου, το όνομά μου
Περιουσία μου, το όνομά μου
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Την ίδια ερώτηση που έγινε στον Ευ. Βενιζέλο για τα περιουσιακά του στοιχεία, διατύπωσε χθες στον Γ. Παπανδρέου ο γραμματέας περιφερειακής επιτροπής Δυτικής Ελλάδας Α. Κελεπούρης κατά την επίσκεψη του προέδρου του ΠΑΣΟΚ στη Νομαρχιακή Επιτροπή Αχαϊας. «Η περιουσία μου είναι αυτά που κληρονόμησα.

Ενα ρολόι από τον παππού μου και το όνομα από τον πατέρα μου και υπάρχει κάθε χρόνο η δήλωσή μου του "πόθεν έσχες"», απάντησε ο κ. Παπανδρέου, ο οποίος λίγο πριν από τη συνεδρίαση εξέφρασε την ανάγκη «να επικρατήσει παραδειγματικός διάλογος που να συνάδει με τις αξίες και τις παραδόσεις του Κινήματος, αλλά και να μην τραυματίζει τις προσδοκίες και τις ελπίδες των μελών μας και των φίλων μας». Η δήλωσή του αυτή εκλήφθηκε ως μήνυμα του προέδρου του ΠΑΣΟΚ προκειμένου να χαμηλώσουν οι τόνοι της αντιπαράθεσης και να εκτονωθεί η ολοένα και πιο εντεινόμενη εσωκομματική κρίση εν όψει των εκλογών της 11ης Νοεμβρίου.

Στη συνεδρίαση με τα στελέχη της Νομαρχιακής Αχαϊας δεν συμμετείχε ο Ν. Δελέγκας, γραμματέας της οργάνωσης Μεσσάτιδας, που έκανε την επίμαχη ερώτηση στον Ευ. Βενιζέλο το περασμένο Σάββατο, ενώ παρέστησαν ο νομάρχης και ο δήμαρχος Πάτρας Δ. Κατσικόπουλος και Α. Φούρας και οι τοπικοί βουλευτές Απ. Κατσιφάρας και Κ. Σπηλιόπουλος, ενώ έλειπε ο έτερος βουλευτής Κ. Βέρρας ο οποίος υποστηρίζει τον Ευ. Βενιζέλο.

Ο κ. Παπανδρέου, λίγο πριν από την κλειστή συνεδρίαση με τα στελέχη της Αχαϊας, χαρακτήρισε την 11η Νοεμβρίου ως μέρα εντολής για μια νέα αρχή για το ΠΑΣΟΚ και μια νέα ελπίδα για την Ελλάδα, ενώ επιτέθηκε στην κυβέρνηση επισημαίνοντας ότι «σκοπός μου είναι να φωτίσω τα μεγάλα ζητήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας σήμερα και πρώτα απ όλα την αδιέξοδη πολιτική της ΝΔ, μιας παράταξης που μόλις εκλέχτηκε αλλά βρίσκεται ήδη σήμερα σε μια μεγάλη εσωτερική κρίση λόγω της αδιέξοδης πολιτικής της».

Ο κ. Παπανδρέου, όπως είπε, στη συζήτηση με τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ θα επιχειρήσει να φωτίσει «τις απαραίτητες τομές και αλλαγές που το δικό μας κόμμα χρειάζεται για να είμαστε έτοιμοι, δυναμικοί για να αλλάξουμε το πολιτικό σύστημα, να φτιάξουμε ένα κοινωνικό κράτος που διασφαλίζει ποιοτικά δημόσια αγαθά, στην Παιδεία, την Υγεία και την Πρόνοια, αλλά και που θα στρέψει την αναπτυξιακή μας πορεία σε ένα άλλο πρότυπο περιφερειακής ανάπτυξης που είναι φιλική προς το περιβάλλον, ποιοτική, θα δίνει δουλειές και θα συνδέεται με την αξία που πρέπει να έχουν τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες»... (Από το σχετικό ρεπορτάζ του Έθνους, που έχει πάρει σειρά στα φτυαρίσματα κατά του ΓΑΠ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: