Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2007

Η ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ!


[Τάδε έφη ο καθηγητής Ευάγγελος Βενιζέλος - και άλλα πολλά...]
  • Κι εγώ ως μελλοντικός ηγέτης όλης της παράταξης συγχωρώ τους ταλαίπωρους ανθρώπους, συγχωρώ τους επαγγελματίες που γίνονται καθοδηγούμενα όργανα σε μια αθλιότητα. Εχουν ευθύνες αυτοί που καθοδηγούν και υποθάλπουν αυτήν την αντιαισθητική κατάσταση...

  • Με μένα το ΠΑΣΟΚ κερδίζει τη Νέα Δημοκρατία...

  • Καταθέτω την ευφυία μου στο ΠΑΣΟΚ...

  • Ανταποκρινόμενος στο σύνθημα που φώναζαν ρυθμικά εκατοντάδες μέλη και φίλοι του κινήματος «ΠΑΣΟΚ και Βενιζέλος, της Δεξιάς το τέλος» τόνισε: «Πράγματι, το ΠΑΣΟΚ μπορεί, μπορούμε να φέρουμε της Δεξιάς το τέλος. Υπάρχει μια προϋπόθεση γι' αυτό: να με εκλέξετε πρόεδρο... Θα πάμε στις εκλογές με άλλη ηγεσία και θα είμαστε νικητές».

  • Αν δεν κερδίσεις τις εκλογές αφήνεις απροστάτευτους ανθρώπους που έχουν ανάγκη από μια προοδευτική πολιτική!

  • Είναι για μένα πολύ μεγάλη η τιμή αλλά και πολύ μεγάλη η ευκαιρία να εκφράσω το ΠΑΣΟΚ τού αύριο... Δεν θέλω να εκφράζω το ΠΑΣΟΚ του χθες, το καθεστωτικό ΠΑΣΟΚ, θέλω να εκφράσω το ΠΑΣΟΚ του αύριο...

  • «Μας ρωτούσαν με αγωνία άνθρωποι πριν τις εκλογές "Θα κερδίσουμε; Θα ρίξουμε τον Καραμανλή;". Αυτοί οι άνθρωποι διψούν για εξουσία. Πρέπει λοιπόν να τους κοιτάξουμε στα μάτια και να τους πούμε "ναι την άλλη φορά θα νικήσουμε". Πρέπει να είμαστε μεγάλοι και αποτελεσματικοί για το ΠΑΣΟΚ του 48% του Ανδρέα Παπανδρέου».

  • «Δεν διψούν οι παράγοντες του πολιτικού συστήματος. Αυτοί περνάνε καλά και στην αντιπολίτευση. Οι πολίτες διψούν για την εξουσία»

  • «Εγώ είμαι το μόνο στέλεχος που προέκυψε μετά το 1974 από την κοινωνία και παίζει ηγετικό ρόλο. Δεν υπάρχει άλλος στον κύκλο των κορυφαίων»

  • «Αν ήμουν εγώ στο ντιμπέιτ με τον Καραμανλή μπορεί να κέρδιζα τις εκλογές».

  • Δεν ενδιαφέρομαι για την εξέλιξη της πολιτικής μου σταδιοδρομίας. Δεν ανήκω στους επαγγελματίες της πολιτικής. […] Είχα δουλειές να κάνω πολλές - έτσι; Και οι δουλειές μου ήταν τέτοιες που μία μου εμφάνιση στο Συμβούλιο Επικρατείας έπρεπε να αμείβεται με δύο μισθούς βουλευτή μηνιαίως – μία! Σας διαβεβαιώ ότι έκανα τέτοιες πολλές την εβδομάδα

  • Κατά την περιοδεία του στην Αρκαδία τόνισε ότι αν εκλεγεί «ο Γ. Παπανδρέου θα έχει την πιο περίοπτη, την πιο σημαντική θέση που επιθυμεί»...

  • «Επειδή εγώ δεν πλούτισα και δεν έχω ανάγκη από συναλλαγές, μπορώ να είμαι αυστηρός. Μόνον εγώ μπορώ να είμαι αυστηρός, δεν το αναγνωρίζω σε κανέναν άλλο αυτό το δικαίωμα»...

  • Εγώ δεν είχα καμία επαφή με νέα οικονομικά τζάκια (σ.σ.: τα περί νέων τζακιών είχαν ειπωθεί για τον Γιώργο την περίοδο Κοσκωτά), εγώ έχω τη δουλειά μου, έρχομαι με επάγγελμα από την κοινωνία. Αλλοι είναι στην πολιτική χωρίς να έχουν διέλθει από την κοινωνία. Μπορώ να μιλάω, επομένως, για τα συμφέροντα και τα διαπλεκόμενα.

  • «Το θέμα δεν είναι το Ζάππειο, το θέμα είναι ότι υπάρχω...»

  • «Μπορώ να κάνω αυτά που δεν έκανε ο Γ. Παπανδρέου το 2004, όταν υποσχέθηκε ότι θα τ' αλλάξει όλα. Μπορώ να αλλάξω το ΠΑΣΟΚ για να αλλάξει το ΠΑΣΟΚ την Ελλάδα».

  • «Είμαι εδώ για να ενώσω. Είμαι ένας από εσάς. Δεν γεννήθηκα μέσα σε μια εξουσία» «Κατά βάθος με κατηγορούν ότι είμαι εύσωμος, βουλιμικός, πληθωρικός. Υπάρχει ένας υπολανθάνων ρατσισμός και πρέπει να αμυνθούμε», ενώ προσέθεσε ότι ο Ιούλιος Καίσαρ έλεγε ότι θέλει να έχει κοντά του εύσωμους ανθρώπους γιατί είναι καλόψυχοι. «Ενας ξέφυγε, ο Βρούτος, και τον δολοφόνησε» τόνισε ο κ. Βενιζέλος.

  • Τόνισε ότι η φιλοδοξία του να είναι υποψήφιος είναι συλλογική και ιστορική, υποστήριξε ότι η Ν.Δ. δεν τον θέλει για πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ επειδή ξέρει ότι θα χάσει και ότι ο Καραμανλής έχει αυτοπεποίθηση απέναντι στον Γ. Παπανδρέου γιατί τον κέρδισε τέσσερις φορές.

  • «Αν θέλει ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ, έχει καλώς. Αν δεν θέλει, η Ν.Δ. έχει το "νόου χάου" και θα κυβερνάει χρόνια», είπε. Τόνισε ακόμα ότι αυτός έχει επάγγελμα, δεν είμαι «σουλατσαδόρος» και επισήμανε ότι δεν πρόκειται να μείνει στην πολιτική μέχρι τα 90 του χρόνια, όπως ο Μητσοτάκης. Σε άλλο σημείο της συζήτησης κάλεσε τους πολίτες να μην τους τρομάζει το όνομα Παπανδρέου και αναρωτήθηκε: «Δεν μπορεί δηλαδή να είναι αρχηγός ένας Βενιζέλος;».

  • Το εγχείρημά μας έχει ανδρεοπαπανδρεϊκά χαρακτηριστικά, τόνισε ο Ευ. Βενιζέλος σε συνέντευξη στην Ένωση Ανταποκριτών Ξένου Τύπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: